Helden met roze ballonnen en racefietsen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Lennart en Nanda - WaarBenJij.nu Helden met roze ballonnen en racefietsen - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Lennart en Nanda - WaarBenJij.nu

Helden met roze ballonnen en racefietsen

Blijf op de hoogte en volg Lennart en Nanda

22 Oktober 2013 | Nederland, Leiden

Wat een verrassing: Zondag 20 oktober om 13.00 uur verzamelden maar liefst 35 helden in Leiden om een typisch Nederlandse route te fietsen.

Met het zonnetje in ons gezicht, compleet in wielren-outfit en versierd met roze ballonnen, heeft iedereen de (soms toch wel zware) tocht overwonnen. COMPLIMENTEN aan al deze HELDEN!! En ook iedereen bedankt die geloofden in deze fietsers en hen gesponsord hebben. Hieronder de foto's als bewijs :-p

En zoals beloofd stond er voor iedereen een mooie Hollandse of Malawiaanse taart klaar, en kon de borrel beginnen.

Het was overweldigend.. zoveel lieve mensen bij elkaar die ons kwamen 'uitzwaaien'.
Tijdens de borrel werd helemaal duidelijk hoeveel mensen ons jaar vrijwilligerswerk willen steunen en alle gulle giften hebben dan ook geleid tot een bovenverwachting hoog sponsorbedrag!

Ontzettend BEDANKT voor jullie bijdragen!

Voor wie dat leuk vindt.. zondag ochtend 3 november verzamelen we om 7.30 uur op Schiphol en zwaaien we iedereen echt uit! (voor 1 jaar... beloofd is beloofd)

• 22 Oktober 2013 - 21:09

Debbie:

Super leuk om een steentje aan bij te dragen! Heeeeeel graag gedaan! :)

• 23 Oktober 2013 - 06:59

Marjan. De Bruin:

Het was super leuk, wat leuk dat er zoveel mensen gehoor heeft gegeven aan de uitnodiging.

• 23 Oktober 2013 - 12:12

Lenneke:

Heel fijn gefiets en gekletst. 25 Km is eigenlijk niet zo heel ver. Ik zou het zo weer doen voor jullie. Succes het komende jaar!!!

• 24 Oktober 2013 - 10:32

Arnoud En Efrath :

Hoi Nanda en Lennart, dat klinkt als een geslaagde actie en een waardig afscheidsfeest! :)

• 30 Oktober 2013 - 13:25

John En Coby Broekhof:

Wij hebben een fijn gevoel dat we zondag geweest zijn. Wat een prachtig idee om heel ver van Holland jullie werk gaan doen. En wat gaaf dat er veel mensen geweest zijn. Kortom een mooi afscheid voor jullie.
    Als ik het goed heb, gaan jullie a.s. maandag weg, wij wensen jullie een hele goede reis toe en heel veel succes in Africa.
    ps. jullie kunnen hele lekkere taarten bakken!!!!!
    Lieve groetjes van ons uit Lisse, Oome John en Tante Coby